Hitta på idag?

Ja idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Jag och Mira. Fint väder ska det bli i alla fall, så en promenad blir det nog.
Igår tittade vi på en ny skräckfilm, betydligt bättre en den förra. Silent Hill. Bra handling, spännande och äcklig.

Fasen vad gott det hade vart med Mcdonalds!! Sitter och tänker på all fet mat som finns just nu. Bara för att fresta mig själv. Minns inte ens sist jag åt Mcdonalds, eller jo det gör jag. Det var i Stockholm. Fan vad jag gick upp i vikt i Stockholm. Men vad gjorde vi?! Satt stilla i typ 12 timmar och fick fet mat serverad. Usch. För er som inte vet så var vi uppe i Stockholm i höstas och spelade in tv, som för övrigt kommer snaaart på tv :/. Usch vilken ångest man har. Men man lever bara en gång så, varför inte?!


Mmmm..


Eller kanske inte..

"Snigel är en elak människa" - Mikaela


Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

sv: så lite så :) allt bra med dig? :)

2011-01-07 @ 11:06:28
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0