INFLYTTNINGSFEST

Ja. I lördags hade vi våran inflyttningsfest. Det var mycket att göra på dagen och man var trött efter gårdagen.  Men med mycket hjälp från Erik och Henka så gick det bra och allt blev klart precis i tid.

Det bjöds på snittrullader med potatissallad och vinkokt rostbiff, kex med brie och vindruvor, friterade vårullar med sweet chilli sås och såklart BÅL. All mat gick åt! Och all bål. Jag han inte smaka på något kex, vårulle eller bål. Och det var även lagom mycket folk. Till en början var vi nog runt 20 och sedan 14 tror jag. Det var ett gäng som var tvugna att gå tidigt, de skulle bara komma och äta upp min mat och dricka upp min bål.

Men i alla fall. För att lätta upp stämningen lite så delade Andreas upp oss alla i tre olika lag.
Lag 1, bestod enbart av män. Lagnamn: Samlaget. SMART NAMN!!

Lag 2, mitt lag!! The winners. haha kasst namn.

Lag 3, bestod av Erik och resten kvinnor. Och självklart blev då lagnamnet Eriks änglar.

Första leken, en från varje lag har en ballong runt vristen och ska dansa i takt till musiken som spelas och försöka trampa på motståndarens ballong. Sjukt kul att titta på. Dock var det lite svårt att smälla ballongerna, tror att snöret ska vara längre så ballongen ligger längre ifrån vristen.

Sedan fortsatte vi med, musik som skulle nynnas och lagen skulle gissa vilken sång det var. Musiktävling, smälla ballongen mot kroppen, lyfta bommullstussar med näsan, fylla en kondom innan den gick sönder, doppa pennan i flaskan, med andra ord, limbo, hmm var det något mer? Minns inte. Tror inte det. Men det slutade i alla fall med att Samlaget vann.

Sedan fortsatte festen med musik, prat och drickande. Sista personen tror jag gick hem runt halv 4! Sedan gick jag och lade mig. Var så sjukt trött.

Men en absolut lyckad kväll. Tror att en person har filmat ganska mycket av lekarna, ska försöka få tag i filmen så jag kan lägga upp det :) Tog inga kort själv, så jävla tråkig. Men jag orkade inte. Lägger upp lite bilder som Madde tog.

Och jag säger det igen. Är så glad att alla som kom, kom. Så kul! Tack för alla fina inflyttningspresenter med!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0