Internet

Har inte kunnat skriva något på grund av att vårat internet haft diftstörningar. Men nu funkar det igen.

Nu har målaren vart här och tapetserat väggarna som skulle tapetseras. Är så nöjd! Tusen tack.
Igår var underbara Caroline här. Så jädra kul hade vi. Mysigt hade vi och Mira älskade henne. Får vi göra om snart igen!

Skulle laddat upp lite bilder på Miras första flygtur. När vi flög upp till Stockholm men det var så segt så jag orka inte vänta. Men får ta det lite senare kanske.

Ja nu har väl en del av er sett trailern som går på fyran. Ska bli kul att se, men lite ångest har man!! Men men, herregud, man lever bara en gång. Finns så mycket värre saker än att se sig själv på tv.
Ser fram emot denna veckan väldigt mycket. Ska börja läsa engelska, Henka kommer ner och vi ska festa. Är dock lite ledsen att det är så himla många som inte kan komma på inflyttningsfesten :( Men men, vi blir ju några i alla fall och det blir ju kul det med! :)

Tror att det spökade i natt. Jag sov så himla gott och helt plötsligt vaknade jag av att Miras gå-stol började spela musik ute i köket. Började svettas och tänkte på massa spöken. Men det var väl bara stolen som fick ett fnatt. ELLER?!

Idag ska jag och Mira ner till Åsa. Ska fikas med farmor, mamma, pappa och Sven. Och sedan äter vi middag hos mamma och pappa. Andreas ska in till Göteborg och göra något annat. Får se om vi stannar över natten eller hur vi gör.

FÖRRESTEN!! Jag gjorde ju en olivolje inpackning i håret här om dagen. .......Ja.. Gör det inte. Eller det blir säkert jätte bra om man tar några droppar på topparna. Men gör inte som jag, en deciliter, massera in det i hårbotten, skölj och gå och lägg dig. Jag kunde smöra mina mackor med håret dagen efter. Jag hann inte dusha heller. Så jag sprejade sönder håret med torrshampoo och hårpray. Fick en "wet look". Fast inte snyggt.

Nu ska jag äta frukost och fixa mig lite.

Kommentarer
Postat av: mia

Det är bara gåstolen!! :)

2011-01-22 @ 10:19:45
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0