Kungligt besök

Idag vaknade Mira vid 07:00 men lyckades snooza vidare till 07:30. Sedan var det bara till att stiga upp och ta tag i allt som skulle fixas innan Maria kommer.

Lyckades diska, städa, baka bröd, baka en vaniljkaka och laga mat som var färdigt 11:30! Bra jobbat, eller?! Plus att jag mata och tog hand om Mira på samma gång. Och fixa iordning mig själv, så gott det gick! Klockan ringde och Maria var redan här! Jag stod naken i garderoben. Ja, jag hade faktiskt inte hunnit klä på mig. Inte för att jag bakade och lagade mat naken, men jag skulle byta om från mina myskläder till något finare myskläder. Så jag inte såg ut som white trash, fast jag är ju inte white, white. Men jag är ju inte black heller, så ingen black trash heller då. Vad blir det då? Skit samma, ser inte ut som något trash. :)

Vi åt god mat, fikade och pratade massa skit. Alltid trevligt. Fick jätte fina blommor och iranier godis, gott! Hon försöker göra mig fet nu när jag har gått ner..
Måste berätta... Så fort Maria gick härifrån, vände jag mig om, fick syn på kakan som låg på bordet. Skar upp en stor bit och tryckte i mig. Man vill inte visa att man vill ha mer kaka när man har en sån snygg människa på besök. Men men.. nu ligger det mesta i magen. Bra att jag ska träna ikväll då.

Imorgon ska vi iväg till Åsa. Ett besök på bvc och sedan hem till min kära farmor och fika(!) och äta middag. Det blir trevligt. 

Hejdå
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0