NAKENBILD

Jahopp. Måndag eftemiddag. Inte mycket att göra. Mira matvägrar dessutom.

I lördags var jag ju som sagt i Åsa, blev ingen fika men vi åt middag. Och jag och Mira stannade över natten.
Har inte mycket att skriva om, det händer inte så mycket här. Är så jäkla seg också. Har börjat inreda Miras rum lite smått. Så mycket man vill ha, men är inte världens rikaste just nu.

Jag och Andreas tittade på solsidan igår. Jag höll på att dö i början, Alex och Anna, när de diskuterar. Det var så likt diskussionerna hemma hos oss. På pricken. Eller nästan. Såå elak är jag inte.

Nej jag har jätte tråkigt nu. Vet inte vad jag ska göra. Och Andreas har teater så han kommer inte hem idag. Jo klart han gör, men sent.
Och detta ska ju vara en rolig vecka. Mycket som händer. Men idag var det väldigt tråkigt. Och imorgon blir väll inte bättre heller. Onsdag, njae. Torsdag, jaaa. Då är det premiär för programmet och Henka och Erik från Stockholm kommer ner. Alltid trevligt med besök.
Fredag kommer mamma och hämtar Mira, ska vara där hela helgen :s Kommer sakna mitt snutta!! Saknar ju henne nu när hon sitter två meter ifrån mig.

Nej vet inte alls vad jag ska skriva. Inget kul det här. Jag vill ha en rullstol.


Lägger upp en nakenbild nu. Tog den nyss.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jätte fin bild :) Du är sååå vacker! men vad är det som hänger från din rygg? Åå jag vill fika med dig igen snart, det är alltid så grymt mysigt att träffa er :) Kramar

2011-01-24 @ 23:07:17
Postat av: Mikaela

Tack!! :) Det är ett halsband som hänger, fast halsbandet sitter inte ihop. hänger du med? haha. Å ja vi får fika snart igen!! Mysigt att fika med dig med :) Kramar

2011-01-25 @ 10:03:29
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0