Natten

Natten gick kanon bra! Mira sov bättre än någonsin! Och det var ju för att jag la mig i sängen samtidigt som henne, och hade på tv:n och surfa lite. Men jag hade svårt att somna, var rädd för att Andreas skulle rulla över henne, men de gick ju bra. Annars brukar hon ligga på andra sidan. Och jag fick ungefär 40 cm att sträcka ut mig på, så jag har riktigt ont i ryggen idag.

Idag funderar jag på om jag och Mira ska ta oss ner till stan för att shoppa lite. Vi måste även välja tapeter för de ska tapetsera om här snart. Men det är så jädra kallt ute. Orkar inte. Och jag vill inte ta bussen, vill gå. Men ändå inte. Vill teleportera mig. Men det funkar ju inte.
Får se hur vi gör.

Jag är rädd för att Andreas har slängt en påse med mina kläder i!! Två tröjor värda 1200.. Ska leta som en galning, men tror inte att ja hittar den. Han skulle slänga sopor..


"Det är inte så lätt att duscha när man är kort" - Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0