Nu!

Nu ska jag åka och hämta min älskling. Hon har tydligen vart jätte snäll och verkar sova bättre hos mormor och morfar än vad hon gör hemma?! Men jag tror att det är för att hon får ligga bredvid mormor hela kvällen och natten. Hon ligger ju i sängen och tittar på sin thaitv. Och här hemma får hon sova själv i sin säng. Det är tyst och mörkt, ensamt. Så vi ska prova nu, jag och Andreas att ha henne mellan oss när hon ska sova, klockan 19:00 Och så får vi helt enkelt spendera kvällen i sovrummet. Ja alltså titta på tv och kanske surfa lite. Så hon känner sig trygg och hör att vi är där. Sedan när hon känner sig tryggare med kanske lägenheten och allt runt om, så kan hon kanske sova själv i sängen igen. Nu de senaste dagarna har hon vaknat upp och skrikit som hon har haft panik. Hemskt.

Men vi får se, annars får hon väl flytta hem till mormor och morfar!? Nej. Absolut inte. Sen kanske, när hon är 13 år....

Jag och Andreas somnade i alla fall inte förens ganska sent, vid halv ett kanske. Vi låg och tittade på hipphipp på datorn! Så sjukt roliga. Och jag vaknade vid 8:30, skönt! Hade inte ens vaknat av Andreas ringklocka eller ett sms jag fått. Helt död. Och jag har fortfarande inte gått upp. haha. Klockan är 12:11 just nu. Sitter just nu i sängen med trosor och glasögon, halsen är tjock och magen med. Eller kanske inte.
Men nu ska jag klä på mig och skynda mig ner till bilen och sladda hem till Åsa och hämta min bebis!

Fy fan vad det är mycket man vill ha här i livet. Just nu har jag kommit in i en fas där jag vill ha en jävla massa skor. Och inte vilka skor som helst. Sparar ihop till att köpa ett par riktiga Christian Louboutin skor. Det MÅSTE jag ha. Snart så.

Ingen träning idag inte. Halsen är kass. Men så fort jag blir bra så börjar jag!

Nu ska jag försöka komma på ett idiotiskt/roligt citat, en mening eller kanske en tanke. Som jag eller någon jag känner har sagt. Försöker avsluta mina inlägg med detta. En kul grej bara. Och det finns en hel deeel..

"Tvillingar, det är ju som två barn" - Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0