Seg idag.

Idag snöar det ännu mer än vad det gjorde igår. Ingen idé att gå ut då man ändå inte kommer fram med barnvagnen. Halsen är myket bättre, känner inte ens av den längre. Skönt. Och Mira sov bra inatt nu med. Jag och Andreas har de senaste två kvällarna legat i sängen och tittat på skräckfilm. Under graviditeten kunde jag inte alls titta på skräckfilm och inte efter heller. Men nu har rädslan bara försunnit, bara sådär. Märkligt.
Men jag måste berätta om den läskiga filmen som vi såg i förrgår natt.

 Ja det handlade om ett par som väntade barn. Helt plötsligt hade barnet i magen fördubblat sin storlek på typ ingen tid alls. Så de var tvugna att göra tejsasnitt i sjätte månaden. Precis när de får ut ungen så mördar ungen alla i operationssalen utan sin mamma. Sedan fortsätter det. Ungen som är typ två dagar gammal ger sig ut i skogen och dödar kaniner, dödar människor som är på besök. Ja alltså den spårar ur totalt och är så sjukt löjlig. Hur läskigt är det att en liten nyfödd bebis börjar mörda alltså typ äta folk?! Och mamman hamnar i psykos och säger till bebisen "Nej, gör inte om det där".
Ja... kom inte ens ihåg vad den hette.

På lördag tänkte jag och Andreas ta oss till svenska mässan, my dog mässan. Mira får vara hemma hos mormor och morfar, kommer vara så mycket folk. Vi ska absolut inte köpa någon hund, det är bara mysigt att titta och gosa med alla olika raser som är där.

Nu sover Mira och då passar jag på att surfa. Men nu orkar jag inte skriva mer här.
Just det, har nu äntligen tänkt ut en tatuering som jag verkligen vill göra. Trodde aldrig att jag skulle komma på något. Men detta känns jätte bra. Men kommer inte göra den än på ett bra tag. Men jag berättar inte vad det är eller hur den ser ut. Då är det bara folk som ska göra samma sak. Jobbigt med folk som ska göra samma saker som en hela tiden. Tycker jag i alla fall!

Jag och Andreas åker tunnelbana i Stockholm:

"Jag: Vart ska vi hoppa av ?
Andreas: Fan, jag kom inte ihåg.
Jag: Jo men Andreas du fick ju vägbeskrivningen i morse, titta på den!
Andreas: Men där står det ju bara hur man tar sig dit. Inte hur man tar sig tillbaka.
Jag:.......................!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0