Semlor och bebisar.

Igår köpte jag hem varsin semla till mig och Andreas. Är detta okej?! Ja då det är okej. Andreas älskar semlor och fick nästan panik när jag visade honom vad jag köpt. haha. Det var gott i alla fall!
Jag åkte ut en sväng med mamma och pappa igår, kika runt lite i affärer och åt lunch. Bättre än att bara sitta hemma och inte göra något alls.

Idag går min hjärna på overload. Jag har så mycket tankar, så mycket drömmar och funderingar. Men det är ju bara att sätta fart i så fall, eller hur? Ingen idé att sitta och drömma och inte göra något. Men vi får se hur det blir med den saken..

Idag skulle vi till my dog mässan, men tror faktiskt inte att det blir något :( Har varken tid eller pengar! Synd, hade vart kul. Men får gosa med min Mira istället :)

Såg filmen "babies" igår. En film där man får följa 4 bebisar från födseln till ett års ålder. Från fyra olika länder, Usa, Namibien, Mongoliet och Japan. Det var så häfftigt att se skillnaderna, de STORA skillnaderna. Det är inte en enda dialog i filmen, utan bara Babies! :) Se den! Om du är gravid eller har småbarn, eller annars också.



MIN BABY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0