Sexual healing.

Yes. Mira dansar loss till denna låten när jag försöker mata henne. Li

Idag har jag i stort sett tvättat, handlat och städat. Fick sovmorgon till klockan 10 idag!! Nej det var inte Mira som sov så länge. Andreas gick upp med henne. Skönt. Vi ska snart boka biljetter upp till Stockholm. Vi tänkte ta en tripp dit i februari, för att festa lite. höhö. Det hade vart kul i alla fall. Får se om det finns några billiga biljetter kvar sen.

Nu till veckan ska jag träffa lite söta vänner.. har dubbelbokat mig en dag :/ Men hoppas att det löser sig på något sätt.

Kommer inte på något mer att skriva... Skriver ett inlägg till sedan om jag kommer på något...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0