Skön morgon.

Mira vaknade 06:05 idag. Hon satte sig upp brevid mig och började prata. Jag var så jädra trött så jag lade henne ner igen på min arm och vände mig mot henne, så vi låg sked. Det var såå mysigt och hon somnade om och vaknade klockan 08:50!!! Det har aldrig hänt förut någon gång. Hon måste ha vart jätte trött och tyckt det vara lika mysigt som jag tyckte det var. :)

Nu river hon ner i princip allt. Har börjat ställa sig på knä så hon kommer åt allt mycket lättare. Igår åt hon papper som hon satte i halsen. Men det gick bra tillslut.

Det är ju helt omöjligt att gå ut, det är så halt ute. Och jag vill absolut inte ramla med barnvagnen! Fan vad pinsamt. Men samtidigt farligt, vi bor ju uppe på ett berg typ så det är bara uppförs- eller nerförsbacke. Vilket är bra tycker jag. Det är jobbigt men man får ju alltid lite extra träning :)

Idag ska jag i alla fall träna! Det ska bli skönt. Kanske ska spela in när jag tränar zumba och lägga upp här? HAHA NEJ. Blir inget med det.
Kan den målaren ringa idag kanske?! Vill få det tapetserat nu! Eller Miras rum vill jag få klart så jag kan inreda det.

Dubbelbokningen lyckades jag lösa i alla fall. Känns skönt.

Mira i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0