Snö.

Idag är det inte så fint väder. Snö snö snö. Så det blir till att vara hemma idag. Nina ska komma hit och äta lunch med oss! Trevligt.
Igår tog jag mig ner till färg och tapet butiken för att bestämma vilka tapeter vi ska ha i lägenheten. Alla tapeter ska ju inte tapetseras men, Miras rum och vardagsrummet. Sovrummet ska de tapetsera om men tapeter fanns redan i lägenheten så vi fick inte välja där :(
Men det var fan svårare än vad jag trott. Jag var nog där i nästan en timma, och kunde inte bestämma mig. Vardagsrummet var inga problem, där ville vi ha ungefär samma färg. Jag hoppas bara att jag valt rätt :S Är rädd för att jag råkade välja en lite för mörk. Men men. Och sedan var det Miras rum. Det fanns en jätte söt tapet, rosa med hjärtan och texten "Jag älskar dig" på. Men jag har alltid tänkt att jag vill ha lite stilrenare i hennes rum och inreda det fint. Jag ringde Andreas och han tyckte att jag skulle ta den stilrena varianten. Jag ringde min pappa och han tyckte jag skulle ta den rosa tapeten. Men till slut bestämde jag mig! Det blir stilrent. Glansig vit silvrig tapet och en brun fondvägg! Jaa, det trodde man inte va? Alltid är det rosa, men det blir för tråkigt. Längtar tills de kommer och röjer här.

Sedan tog jag mig ner till Kungsmässan, där vi handlade lite saker till Mira och jag hittade en jacka på rean. 699 kostade den innan, nu kosta den 150. Bra köp. Förutom att jag tyckte den var för stor när jag kom hem. Jaja får testa den mer sen.

Nästa vecka tänkte jag gräva ner mig under jorden. Är det någon annan som vill med? Kan tänka mig att Fia vill följa med. Du är så välkommen. Varför får ni se nästa vecka ;)



Från våran balkong. Inte från idag!


Mira tittar på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0