Söndag.

Ja, en otroligt fin söndag är det idag. Fint väder, och första vårtecknet har kommit, en fluga! Nu är våren här, halleluja!
Nej kanske inte än, men vi har faktiskt en fluga inuti ett av våra fönster. Stackars liten, han kommer dö snart.

Idag ska i alla fall jag och Andreas ut och äta och sedan se änglagård på bio. Mira ska vara hemma hos mormor och morfar, hela kvällen, hela natten, hela morgonen... Ja lite nervös är jag, men vet att de kommer att fixa det galant. Sedan är det nog bra för Mira med, att vänja sig lite, hon har ju redan vant sig vid mormor och morfar, älskar verkligen dem. Men det är bra att hon får vänja sig att sova borta utan mamma och pappa. Nu när mamma och pappa vill festa och ha skoj. Haha nej då. Men någon gång ibland. Som inflyttningsfesten som förmodligen kommer äga rum den 28 januari. Hoppas vi.

Nu så har Mira precis ätit klart, Andreas har rakat sig (ansiktet), och gjort sig fin. Riktigt fin. Och snart är det min tur. Efter jag skrivit klart här. Och jag ska inte raka mig, inte i ansiktet i alla fall.

LÄS INTE DETTA.
Vad var det jag tänkte säga.. just det. Alltså det roliga när jag skriver är ju att jag skriver exakt det jag tänker. Som nu tillexempel då kom jag ju på var det var jag skulle skriva men istället så skrev jag detta, alltså att min hjärna byter spår och börjar tänka; Nu kom jag på vad det var jag skulle skriva (och då ska jag precis skriva det jag tänkte skriva) men istället så tänker jag, fan vad sjukt jag skriver exakt det jag tänker. Fast nu spårar det ur totalt. Nu vet jag inte ens själv vad jag pratar om. Det är väl helt jävla självklart att man skriver det man tänker, eller? Eller alltså, man skriver ett ögonblick, en händelse offtast kanske. SKIT SAMMA.
OBS. "LÄS INTE DETTA" skrev jag dit efteråt.


Men gud vad underbart att få sova en hel natt, och en morgon. Men gud vad jag kommer sakna min skrutt. Lillan. Hon kröp på fyra ben första gången på nyår förresten! Jaa äntligen. Nu är det bara ställa sig upp och gå.
Såg för övrigt Narnia 3 igår. Helt ok. Inte lika bra som de andra två, men funkar.


Avslutar med en liten mening som jag sa för någon vecka sedan. Varför Maria tyckte jag var dum i huvudet vet jag fortfarande inte!
"Jag tror att hon hade stukat sitt revben" - Mikaela




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0