tio månader sedan.

Om två månader blir mitt lilla hjärta ett år. ETT ÅR. Det är galet. Att tiden kan gå så fort?! Men underbart är det.

Varför raderas alltid mina inlägg?! När jag har skrivit något bra så händer det alltid något och det raderas. Nu sover Mira i alla fall, sin förmiddagsnap. Och jag ska börja göra mig i ordning och packa lite saker. Vi blir hämtade klockan 10 och åker till Åsa då.

En sak som gör mig så irriterad är folk som vinner massa pengar på tv men verkar inte alls bli glada eller nöjda över det? Det var en ung trebarns mamma på tv nyss som skrapade fram en miljon,...vad bra.. så lät det ungefär när hon såg att hon bilvit miljonär. Störd. Vad är det för fel på folk?! Lite alkohol hade kanske lättat på trycket?

Nej men som sagt nu måste jag skynda mig. Ska köpa en trisslott idag, hoppas att jag vinner en miljon. Då ska jag hoppa ner för våran balkong, naken, rulla runt i snön och skrika "HALLELUJA". Och självklart filma och lägga upp det på youtube. Då ska ni få se lite glädje. Heja mig, håll tummarna. Ni vinner ju på det med. Alltid kul att se någon galen tjockis rulla runt naken i snön.


Ungefär såhär ser folk ut som vinner massa pengar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0