Smartheten

Ibland är jag helt säker på att jag är den smartaste i världen. Inte allmänbildat smart, för det är jag inte. Men bara smart. Medfött smart.
Jag har så jädra svårt att förstå hur folk tänker som gör "dumma" saker, saker som kommer att få negativa konsikvenser. Jag sitter och tänker och försöker vrida och vända på vartenda ord men fattar fortfarande inte. Att vissa människor inte ser eller fattar själva. Och nu pratar jag inte om någon speciell utanbara allmänt. Klart jag känner en del som gjort dumma saker, som jag inte förstår mig på. Sjukt.

Och fan vad folk klagar idag. Det är så dåligt väder, jag har inga pengar, jag mår så dåligt, det är så mycket jobb just nu. Ja men det är okej att klaga, säger inget om det. Jag gör det själv. Men jag säger det en gång, fan vad lite pengar jag har just nu. Sen är det bra! Jag tänker inte på det mer. Jag LÖSER det. Jag vill inte ägna dagar på att må dåligt eftersom jag inte har pengar eller för att det är dåligt väder. Det kanske inte går att lösa tänker ni då? Nej allt går inte att lösa, men man får ju göra det bästa utav det. Sopa det under mattan och tänka på vad man har istället. Jag har världens underbaraste bebis. Kan inte vara lyckligare.
Mitt "motto" "Man lever bara en gång" bär jag med mig varje dag. Tänker på det minst en gång om dagen. Det var så jag tänkte när jag flög upp till Stockholm och träffade Andreas.

För det är ju sant MAN LEVER BARA EN GÅNG. Tror jag..

Och DU, du är ju bara EN av flera miljarder människor på jorden. DU tror att allt handlar om dig! När jag tror att allt handlar om mig. Visst är det sjukt.. Kan sitta och tänka såhär i flera timmar. Jag har ingen aning om vad DU gör, tänker eller vill just nu. Bara vad jag själv vill.

Det är synd att alla inte fått min smarthet..Eller lite utav den i alla fall. Finns så mycket människor som är dumma i huvet. Gud vad snäll jag är. Nu säger jag inte att det var något smart i detta inlägget. Lite tankar bara.
Kanske någon dum jävel får sig en tankeställare?

Just nu dansar Mira till "Paparazzi" i soffan. Lutar sig mot en kudde och juckar i takt. Snyggt...

Nu ska jag knarka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0