Sveriges värsta inlägg

Idag är dagen. Idag är dagen då förnedringen början. Ångest till max. Ja idag är dagen då första avsnittet sänds. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Nej nej nej. Det ska bli jätte kul men självklart har jag lite ångest. Är mest orolig för hur man ser ut, med tanke på mina extra kilon jag hade i Stockholm (!!), och sedan hur man beter sig. Det är ju första avsnittet, man var nervös första gången de tog fram kameran. Usch usch usch.
Men det är vi som gett oss in i leken, det var vi som valde att vara med. Och det har vart så jädra kul. Ångrar ingenting. Har träffat underbara människor och vart med om sjuka saker :) Något måste ju hända i sitt jävla svensson liv. Inte kul att bara sitta hemma och stirra in i väggen.

Och redan har vissa deltagare fått så kallade "haters". Och vi är alla medvetna om att detta skulle ske och att förmodligen alla kommer få några "haters". Man får inte ta det personligt. Men det är ju också lite kul. Höhö.

Men men men.

Igår var jag och Mira bara hemma. Vi städade och tvättade. Och idag blir det mer städ. Behöver shoppa lite med. Får se när jag får tid för det.


Gick inte att ladda upp youtube klipp nu så jag får väl länka då.
http://www.youtube.com/watch?v=YbgSd9UpBfs Trailern.

Kommentarer
Postat av: mia

Det kommer bli skitkul att se! Och jag lovar att du kommer vara lika snygg som alltid. Du hade faktiskt fått barn några månader innan, så några extrakilon är ingenting!! :)

2011-01-27 @ 09:55:40
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0