Äntligen MALLORCA

Såå, nu har jag vaknat från min deprission efter hemkomsten. Hatar att komma hem. Det är kallt, blåsigt och regnar. HÖST!

Det var helt underbart på Mallorca, det slår Kreta med hästlängder. Har vart på Mallis 4 gånger nu och älskat det varje gång. Hade sjukt varmt varje dag, Mira var SÅ duktig och det var så himla mysigt att åka med mamma och pappa.

Här får ni lite bilder:


Mamma och Mira badar i havet!


Ska äta lunch första dagen!!


Jag och Mira vid poolen. Det är INTE jag till vänster!! HAHA


Mira lyssnar på sin ipod.


Jag, mamma och Mira. Trötta :)


Härlig bild på Mira och hennes snälla morfar.


Ja en liten outfit bild på mig då....Påväg till stranden?

The beach. Sen är den en mil lång åt andra hållet.


Misslyckad bild på oss allihop. Ingen tittar in i kameran.


Mira med mormor i barnpoolen.


Jag försöker fixa i ordning mig, Mira hjälper till.


Klar!


Vi var på Palma aquarium.


Jag och Mira.


Jag och Mira igen.


Och igen..


Mira äter kex, insmörjd och redo för stranden.



Det roligaste som finns...efter att bada


Här åkte vi bil. Visst åker Mira fint i bilen? Jag ska förklara lite snabbt varför hon åker på detta sätt.....


...Vi hyrde en bil sista dagen för att åka upp i bergen och titta lite. Sedan skulle vi åka till ett shoppingcenter och shoppa... Mira drack ett mellanmål, någon choklad dryck för bebisar som finns i Spanien. Och hon somnade gott i sin bilbarnstol som vi fått hyra. Men efter en-två timmar uppe i slingrande bergsvägar och denna chokladdryck i magen kom det två kaskadspyor!!! Herregud vad det såg ut. Hon spydde ner hela sig, hela barnstolen, sin nalle jaa typ allt. Vi fick stanna till snabbt uppe i bergen och försöka få allt så rent som möjligt. Men barnstolen kunde hon ju inte åka i.


Vi fick av henne sina kläder och mamma satte sig med henne där bak i stället. Och vi fortsatte resan... Men det dröjde inte länge innan en spya till kom. Över mamma! Ja... så vi fick avbryta bergsfärden och åka till shoppingcentret för att äta och köpa kläder till mamma och Mira. Jag satt där bak med henne sedan och hon somnade så gott.

Vi åkte i alla fall och köpte lite kläder till henne och mamma. Och sedan åkte hon som hon gjorde på kortet. Det var ingen lång bit ändå.


Här går det undan! Checkar ut från hotellet.


Uppe i luften!


Mira hade kul på planet.


Flyyger


Riktigt häftigt!! Flyger över Alperna. 5000 meter höga berg. Har campat där nere där förresten.



Och snart blir det Danmark med, förmodligen :) En natt på hotell, Zoo och tivoli. Här slutar det aldrig att resas. ALDRIG

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vart kommer din vita oversize tröja ifrån ? :)



Vill du chans att vinna en iCurl ifrån märket BaByliss? Nu har du chansen :)! Jag lottar ut en till en lycklig vinnare.



Läs reglerna noga & lycka till. Kram

Direktlänk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-icurl.html

2011-07-20 @ 20:37:53
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härliga bilder! :D

2011-07-23 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0