GOD MORGON

Ååå inte varje dag man vaknar upp klockan 9 och sedan tar en lång och skön dusch!! Härligt.

Idag ska jag packa!! Har inte packat ett piss. Måste hämta resväskan på vinden först... konstigt orkar verkligen inte packa. Men det ska bli så skönt att komma bort!

Kommer ju ta med mig min dator och hoppas på att det finns internet på rummet, dåå ska jag lägga upp bilder varje dag :D Säkert...

Längtar tills vi sätter oss i bilen och kör mot landvetter!! Planet går 16,30 tror jag, men vi ska vara där redan vid 14. Måste få i oss mat eftersom det inte är mat på planet. Flyger med Norweigan. Och tydligen kan man surfa på planet!! Får se om jag har tid med det, har ju mini i knät. Hoppas hon är lika duktig som hon vart innan.


haha den här köpte jag för hundra spänn! Det är en "klubba", med en nät. I nätet kan man lägga typ frukt eller is. Så suger/tuggar hon på den. Hon gillar det :)


Den här bilden har jag inte visat!! För ett tag sedan. Andreas tål ju inte kräftor, och jag älskar kräftor. Jag gjorde american pankaces med bacon, sirap sylt och grädde till honom i stället :) Haha. Jag föredrar fortfarande kräftorna. Kan ju säga att jag inte bara åt de ynkliga fyra små som ligger på tallriken. Jag åt ETT KILO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0