Hej

Mira ligger och sover nu efter lunch. Igår jobbade både jag och Andreas. Så Mira var ju hos mormor och morfar.

Vi skulle även på kalas, Linus som fyllt fyra år. Efter jobbet tog jag bilen ner till Åsa för att hämta Mira och lite andra saker. Sedan var det bara att åka till kungsmässan för att hämta Andreas och köra till kalaset.

Ett väldigt lyckat fyra års kalas måste jag säga! Goda tårtor, kakor och trevliga människor. Mira blev ganska trött vid halv åtta, kvart i åtta. Så vi bestämde oss för att åka hemåt. Stannade till en sväng på coop för att köpa något litet att äta.


Haha, det blev gräddstuvade kantarell mackor :)


Idag ska jag försöka ta mig till Kungsmässan. Om jag orkar. Måste lämna en lapp på jobbet. Sen får vi se, det blir nog städ och matlagning resten av tiden.

Kommentarer
Postat av: mia

Gud vad det lät gott!! Måste lära mig hur man gör det :D (Mackorna alltså) :D

2011-08-01 @ 21:22:51
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0