Hemma.

Jaa.. vi kom hem vid halv fem igår. Men vi stannade till i Åsa och åt middag där. Sedan körde de hem mig och Mira.

Och jag var HEEELT slut igår. Har typ aldrig vart så trött. Fick i princip inte sova ett piss natten till onsdag. Mira vaknade varje jäkla timme och smågnydde, rulla runt och drog mig i håret. Sedan vaknade hon halv 7 med. Och vägrade somna om.

Men det är skönt att vara hemma. Det var jätte mysigt i Köpenhamn, men det blev mycket "gående" och det är så jäkla dyrt där!!

Här får ni lite bilder :)


Haha, Mira i hotell lobbyn.

 RUMMET


Badrummet. (Om ni inte ser det.)


Sängarna.

Första dagen (måndags) regnade det. Så det var bara till att ta på regnställ på Mira och ge oss ut och ta en drink.



Nyhamn.


Mira jagar fåglar.

Disneybutiken!








Gick tillbaka till butiken sista dagen. Och Mira blev förälskad i en rosa liten dammsugare, haha. Det gick inte att ta den ifrån henne. Då gallskrek hon och grät som en galning. Visar kort på den senare idag.


Mira åkte karusell inne i en annan leksaksbutik.

Såå. Fler bilder får ni senare. Har ju massor från när vi var på zoo.

Idag ska vi in till Göteborg för att först luncha med syster och mina tre kusiner. Och sedan kommer Maria och Julia in, då ska vi gå på Liseberg!! Trevligt trevligt.
 Kul att jag har en krona bara. Men det löser sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0