Köpenhamn zoo

Det är så roligt att titta på djur!! Jag blir helt besatt. Så här får ni lite djurbilder från zoo besöket!


Den knepigaste kamelen jag någonsin sett. Såg ut som en dinosaurie!




Babianer är alltid roliga.


En ren med sjukt stora horn.


En söt liten björn.


En till liten söt björn. Grizzly.


Behöver jag säga elefant?


Sjölejon.


Kissemissarna.


Såå söta!! Uttrar.


En typ kanin/känguru..eller nått. Märkligt djur är det i allafall. Med sin liilla bebis.


Farmor, pappa och Mira.


Mira försöker klappa de små präriehundarna.


Rhinos!!


Tjockisar!! Den ena flodhästen sover helt under vattnet. Roligt. Tyckte jag. För jag kan inte sova under vatten.


Nu drar vi heeem.


Mira fick åka häst på tivoli!


Buus innan vi checkade ut.

Jag är inte med på EN ENDA bild, haha.

Meen vet ni vad jag har bestämt mig för?! Det är sant...något som jag funderat på i ÅÅÅÅR. Men nu jäklar. Men säger inte vad det är..hahaha... snart säger jag det. snaaaart.

Kommentarer
Postat av: mia

Jag tror jag vet...kanske....vet jag? :p Jooo, jag vet!! :p

2011-07-29 @ 21:20:01
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0