Liseberg igår

Hade en mysig dag igår. Först så lunchade vi med kusinerna, Sandra, Sabina och Jennifer. Jag Mira och syster. Efter det mötte vi upp Maria och Julia. Medans de andra drog på bio, gick vi till Liseberg med barnen. Ja, alltså jag, Mira, Maria och Julia.

Där åkte vi karusell och sagoslottet men dem. MYSIGT! Klockan hann bli kvart över sju innan vi kom hem. Då var det läggdags för Mira, men somnade gjorde hon inte!! Jo vid halv 9.

Idag ska Mira hem till mormor och morfar, eftersom jag och Andreas jobbar i morgon. Vi är även bjudna på fest idag, så det blir nog en sväng dit. Jobbigt att jobba i morgon bara... är inte helt taggad..

Efter jobbet i morgon är det kalas för Linus som gäller!! Min lilla gudson blir FYRA år!! Herregud vad tiden går..

Sen efter var det tänkt att jag skulle ut med några kompisar, men blir inte så för min del :( TYVÄRR. Hade velat det, men har inte en krona att spendera...och det måste man ju om man ska ut..Tråkigt tråkigt..

Får lägga upp ett inlägg med mer Danmark bilder sedan, efter att Mira blivit hämtad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0