No party

Nepp. Blir inget festade för oss ikväll. Varför? Jo..pengarna räcker tyvärr inte till. Mina mamma dagar tog slut i början på juli, eller jag har lägsta nivån kvar. Men det är ju inte mycket pengar. Sen får jag inte ta ut fler mamma dagar nu när jag börjar jobba! Och lönen kommer den 15:e, så det blir väldigt hoppigt och konstigt nu i början.


Jaja, Mira blir hämtad lite senare, vid 18 tiden. Och vi ska bara vara hemma och ta det lugnt. Titta på en film och äta fett. Det är trevligt det.

Mira sover nu, tvätten är klar men jag orkar inte hänga upp den än. Men snart får jag panik för att jag inte hängt upp den. Så jag måste göra det nu.. NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0