packar och packar...

...och packar och packar!!! Men jag orkar inte mer. Vet knappt vad jag har packat ner. Det ända jag vet är att det är 30 grader och sol varje dag typ. Inga långbyxor eller långtröjor med!

Tidigare idag kom farmor, syster och pappa hit med Mira och vi åkte allihopa till Onsala, Gottskär och fikade vid hamnen. Mysigt!! Sedan åkte vi och köpte en uv-dräkt till Mira. Eftersom det kommer vara så himla varmt så är det nog bäst att hon får maximalt skydd!!

Vi åker redan vid halv ett - ett. Ska luncha innan i Kungsbacka eller Göteborg :) Jag föreslog att jag kunde laga lunch och vi kunde äta här men det var det ingen som ville.....kul.. Haha. Nä men de vill KÖPA mat. Ja det är sant. Få det serverat.

Jag är än så länge inte rädd för flygningen, känner mig ganska lugn... Men vi får se i morgon.. Jag mobilbloggar innan vi lyfter!! :)

Nää nu får jag väll göra något kul... packa typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0