Sorrry.

Har inte orkat blogga. Men nu ska jag väl bli lite bättre då då. På måndag till onsdag blir det Köpenhamn :) Två nätter mitt i centrum i en svit. Härligt. En liten svit då. Jag, Mira, farmor och pappa. Miras gammelfarmor och morfar, alltså.

Vi ska äta gott, go på zoo och shoppa. Lite mini semester helt enkelt.

Ska iväg om en stund, (är aldrig hemma), och träffa Tania och Amelia en sväng i Kungsmässan. Igår var vi i Lindome och träffade, Heléne, Linus, Jessica och Cornelia. I förrgår var det Maria och Julia :) I morgon blir det Maria och Julia igen! Måste passa på nu när jag lever på mina sista mammadagar.

Jobbar i helgen.. Andreas är hemma med Mira. Hmm.. Ja vad händer mer? blir slottskogen och Liseberg nästa vecka med hoppas jag. Torsdag eller fredag får det bli.



Älskar denna bilden. Jag har Mira på axlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0