Telefon

God morgon. Helgen gick bra och jobba. Idag är jag ledig, men ska jobba i morgon med :) Sen på torsdag är det MALLIS!!!!!!! Härligt.


Har suttit i telefon hela morgonen typ. Men facket och tandläkaren. Tandläkaren ringde jag för att jag tycker att de har gjort en miss förra året när de inte gjorde en röntgen på min tand när jag kom in och hade så fruktansvärt ont. Men hon jag talade med tyckte jag skulle vänta och prata med tandläkaren när jag ska rotfylla min tand. MEEEN. Jag har försökt att få tag på patientnämnen med men deras telefon har ju pajat eller något. Får försöka lite senare.

Facket ringde jag för att jag hade lite frågor. Men tyckte inte att de hade något bra svar på mina frågor.

Herregud. Märkligt att man är den smartaste på jorden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0