3 rätter

Idag har vi städat lite här hemma. Mira har vart både glad och sur. Men ska ta och gå ut och gunga med henne, då blir hon på bra humör.

Väntar på att mamma ska komma och lämna av lite mat till mig. KRÄFTOR. Så jäkla gott. Hon hade tydligen köpt det. Och eftersom Andreas inte kan äta det så ska jag göra american pancakes med bacon till honom. Eftersom det är hans favorit mat typ. Om det ens är mat. Men gott är det. Sjukt gott.

Mira ska jag göra kyckling, ris och någon god sås till. Alla får olika rätter idag. Vilken lyx.

Nu gick Mira in till sitt rum och hämtade leksaker som hon bar ut hit till vardagsrummet. Så nu sitter hon och leker med dem, så sööt!!

I morgon fyller min underbara mamma år. Ska ner till Åsa och fira. Har dock inte köpt någon present än, ska titta i morgon innan vi åker ner. Ska även träffa Maria och Julia en sväng. Mira och Julia älskar ju att ses. Kul!!


För ett tag sedan när Mira somnade på soffan. TITTA MUNNEN.


Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0