Åker ju utomlands snart..

Nej nu tar jag livet av mig.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FAN VAD ARG JAG BLIR.


Ursäkta.

Men varför försvinner mitt mil långa inlägg jämt!??!!?!??!!

Åååå vad trött jag blir!

Jag är så irriterad nu så jag tänker....nää ska fan inte skriva vad jag skrev... vänta jag måste lugna mig lite...


5 minuter har gått.

Nä fortfarande irriterad. Jaja skit samma för helvete...!!!


Idag ska det bli riktigt varmt och skönt ute, 27 grader!! Och jag och Mira ska promenera ner till mässan för att träffa Tania och Amelia! Ska bli så kul att få träffa dem igen, var så länge sedan! Skiljer ju bara en och en halv månad mellan våra söta döttrar. Mira är äldst, fast verkar vara minst, haha ovanligt..

Igår kväll kände jag att det ilade lite i en tand så jag öppnade munnen framför spegeln och sökte igenom alla tänder, plötsligt såg jag något som jag inte ville se...ett mörkt hål.....kan det vara....?? NEJ,...Tänk om det är ett hål!? FAN. Har inte råd att fixa detta nu!! Men jag ringde i alla fall ner till tandläkaren och fick en tid för undersökning nu på fredag...så vi får kollat det innan vi åker...

ÅKER?!?


HAHA, jaaa innan vi ÅKER till MALLIS!!!! Har inte sagt eller skrivit något om detta, varför?! Vet inte, vill inte få er att må dåligt över att jag ska sola och bada, bo på fint hotell, äta paella varje kväll, hyra moppe och åka upp i de små bergs städerna, jaaa osv. Fast ni mår ju inte dåligt över det. Nä. Ni är alla glada för min skull. Härligt.

Det blir bara jag, Mira, mamma och oappa. Ska bli mysigt!


Tania och Amelia förra året!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0