Bebis

Har något konstigt virus i kroppen. Jag bir alldeles blå. Haha nä. Det är en förkyldning som inte vill bryta ut, har hållt på sedan i torsdags! På morgonen känns det ganska bra, men det kommer och går. Jaja får hoppas att den inte bryter ut. Vet bara inte om jag vågar träna..vill träna!! Men tränar jag och har detta i kroppen kommer den garanterat bryta ut, kul till midsommar.

Idag ska noog jag och Mira möta upp Maria och Julia i Kungsbacka, gå och shoppa lite. Men det är inte bestämt än. Får se...

Gud vad alla ska ha barn, jag vill också ha barn!!! En liten bebis. Som nästan bara sover.
En sån här lixom. Det här var länge sedan nu...

Nää  jag har ju fortfarande min mini bebis. :) Men tiden går så fort. Om en och en halv vecka jobbar jag första gången på nästan ett och ett halvt år!!!! Hur ska det gå?!?!

Nu kom Mira med en bok, vill att jag ska läsa och peka på bilderna med henne. Så söt!!

Hörs seeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0