Dog nästan nu

Alltså jag slänger snart ut denna dator jäveln genom balkongen. ÅTERIGEN RADERAS MITT JÄVLA LÅNGA INLÄGG. GER UPP SNART.

Får sammanfatta det KORT.

Jag höll på att dö undertiden jag skrev det förra inlägget för att jag åt ett äpple, är allergisk men brukar gå bra, fick i mig en kärna denna gången och det var jag tydligen ganska allergisk mot, så svullnade lite i halsen. Men nu mår jag bra. Hade ju vart hemskt om jag hade dött. Bara sådär.

Sen skrev jag att jag är nyduschad och nytränad igen. Körde indoor och pump idag. Kanske ska träna i morgon också. Och jag tränar mycket nu för att alla turister och spanjorer på Mallorca inte ska bli rädda för en val på stranden.

Sen var vi inte i Göteborg, var i Åsa och solade och badade. Mira är kvar i Åsa eftersom jag inte trodde att Andreas skulle hinna hem innan min träning. Men hon vinkade glatt av mig när jag åkte, fick inte ens en puss...

Ska dit i morgon, ska ju till tandläkaren....får se hur det går :(


Mira på bussen i morse..


5 MINUTER SENARE..





Jag och min "lilla" hund. Gick tyvärr inte att vrida på koret.


Mira på stranden.


Goostjärten. Min bakgrund just nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan ju inte dö äppeldöden när du har en dotter med en så söt bakdel ;) Du får vara försktig med vad du äter. Underbara bilder!!

2011-06-30 @ 22:14:03
Postat av: Mikaela

Hahaha. Äppeldöden! Gud vad roligt. Nej det är sant, den rumpan är värd mycket.

2011-07-01 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0