FEST

Hejhejhej!

Har inte hunnit skriva idag, säger vi.. har vart på stan och ätit god lunch. Som vanligt... :)

Men nu sitter jag och Andreas och lyssnar på musik och dricker cider. Ska snart iväg till mässan festen. Alla butiker i kungsmässan som partar! Kul kul kul. Även om mina arbetskamrater var lite off idag. Jag får väll dansa på bordet för att få upp stämningen eller något. Nu är jag på G i alla fall :)

Ska ta massa bilder i kväll som ni får se i morgon! Här får ni lite bilder NU.


Först Mira som jag lovat:



Regnkläderna :)


Mira var sur för att hon inte fick följa med mamma och pappa på fest..


MOI


Uppsatt blev det idag!



Tha outfit!



Nu ska vi ha kul, hejsvej. Cidern gjorde susen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka bilder!!!!! Gillar Mira i regnkläderna också. Sööt!

2011-06-17 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0