Fest

Goood morgon. Får sovmorgon nu för tiden. Mira vaknade 08.00 idag. Men jag låg kvar medan hon gosade med mitt hår en halvtimma. Hon älskar hår. Jag vet inte varför. Hon älskar att ta på det och äta på det. Märkligt..

Blir så förbannad!! Det är ALLTID fint väder i Stockholm och vi har haft pissväder eller hyffsat. Vill inte bo i Göteborg.

Idag i alla fall så kanske jag och Mira ska träffa farmor en sväng här i Kungsbacka, inte alls säkert. Men jag funderar på om jag ska ner till Åsa och sova där i natt...eftersom Mira ska ner till BVC i morgon klockan 9 och det går inga bussar som kommer vara där i tid.. kommer få vänta en timma annars.. Ska tänka lite på det. Hade vart bra..då kunde jag blåsa ur denna sega jäkla datorn.

Onsdag är Mira bjuden på sommarfest!! Haha så sött tycker jag. På hennes dagis som hon ska börja på. Klockan 17 ska vi vara där. Perfekt.

Och sedan är det ju kungsmässans sommarfest för oss vuxna. Jag och Andreas ska dit, och självklart är mina fina arbetskamrater där :) Mira ska vara hemma hos mormor och morfar. Syster tar hand om henne på fredagmorgonen så jag kan få vila i lugn och ro med min bakfylla. Förmodligen. Fick även ledigt från jobbet på torsdag!!

Men vad ska man göra i helgen då!? Hoppas det är fint väder, då finns det massor man kan hitta på.

Nu ska jag äta gröööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0