Filmkväll

Bajs. Nu försvann ju mitt inlägg. Å vad trött jag blir.


Skrev i alla fall att Mira sover gott nu och att vi får hoppas på att hon inte vaknar och skriker av panik som hon gjort de senaste tre dygnen!

Jag och Andreas ska titta på film, Water for elephants. Har hört att den ska vara grymt bra, men riktigt hemsk. Mycket djurplågeri då det handlar om en cirkus. Kommer man vilja gå på cirkus efter man sett denna film?! Får se..

I morgon är det ju som sagt midsommar!! Och jag blev lite glad nu när jag såg vädret. Inget höjdarväder men inget regn i alla fall! Skönt. Ska ta massa kort i morgon, och jag ska dansa runt stången med Mira :)

Maria och Julia kommer och firar med oss också så det blir extra mysigt!! Ska göra köttbullar nere i Åsa, så jag åker nog ner så jag är där vid elva tiden. Stången reser de vid ett redan. Också blir det korv, lotter och godis. Mysigt.

Nepp, nu ska jag äta lite godis och titta på filmen. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0