Gårdagen

Igår hann jag inte skriva ett inlägg.. säger vi.

Jag var i Åsa hela dagen och njöt utav det fina vädret. Vi hade massa gäster igår, i Åsa, så det blev trevligt sällskap och god mat. Löjromstoast till förrätt, som vi typ alltid äter. Så sjukt gott. Och sedan baconlindad fläskfilé med chillipotatis och sås. Gott gott.

Klockan 20.00 hade jag ätit klart och jag och Mira tog bilen hem. Väl hemma sprang Mira in till våran säng med en gång. Tröttis.

Kände mig som världens sämsta mamma igår :( Mira tog en sak som hon inte fick leka med, en spetsig grej så jag skulle ta den ifrån henne, då vänder hon sig i samma sekund och jag råkar riva henne med min tummnagel under ögat. FY fan vad dåligt jag mådde. Och hon med. Hon har fått ett utslag i pannan med så hon ser verkligen blåslagen ut nu :(

Mamma ringde precis och berättade lite kort om gårdagskvällen. En som ramla av en stol, en låg ute och sov och en spydde ner hammocken. Trevligt. Men de hade haft riktigt roligt i alla fall. haha. Det brukar gå till så här i Åsa när de har gäster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0