Gratis köp

Nyduschad och nytränad. Underbart!! Man mår så jäkla mycket bättre efter ett träningspass. Var ju ett tag sedan jag tränade nu så det känns bra att vara på G igen.

Jag beställde ett laptop skal till min laptop (såklart) förra veckan och fick hem det igår. Det hade kostat 250 men var nersatt till 79 kr. När jag hämtade ut det igår och öppnade förpackningen ser jag att det är lite slitet och den passar inte alls min laptop!! Min är förstor. Men det stod att den skulle passa 17"-20".

Ja, jag skickade såklart omedelbart ett mejl till butiken och skrev vad som hänt. Fick ett trist mejl tillbaka, typ "ja, skicka tillbaka varan och fyll i returlappen". Jag skickade tillbaka och frågade om jag skulle stå för returen när de hade gjort fel. Ja jag är en liten snålgris nu men rätt ska vara rätt.

Fick sedan tillbaka ett mejl där det stod, "ursäkta min kolega förut men jag makulerar din faktura och du behöver inte skicka tillbaka varan, det kostar för mycket för oss ändå". Haha, så jag fick den GRATIS! Bra va?!
Fast jag kan inte ha den då den "bara" passar till 17" datorer eller mindre. Jag har ju en större... haha

Ska nog ge den till syster.

I morgon ska vi kanske till Åsa, eller till Göteborg. Får se vad det blir.

Ska titta på film nu, hejsvej

Kommentarer
Postat av: Alexandra

usch, sånt jobbigt strul är irriterande, men grymt med ett gratis skal :D

2011-06-30 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0