KRETA, AGIA MARINA

Äntligen! Tyvärr så kan jag inte ladda upp alla 400 bilder, haha. Men en hel del har jag laddat upp nu!!

Fredagen den trettonde.



Här är vi på Landvetter flygplats, väntar på att få checka in väskorna.



På flygplanet, haha.


Precis kommit av flyget och sitter på en flygbuss.
Kom ju fram ganska sent så vi gick och lade oss efter vi packat upp väskorna.

FÖRSTA DAGEN PÅ STRANDEN.


Mira tyckte inte att det var kul att sitta på morfars mage.


Men det var kul att samla sten och leka i sanden.


Mira och moster på stranden.


Fixar oss inför kvällen. Andreas "Jag bränner mig aldrig".


Dagens outfit.


Syster och jag.


Mira och mormor i deras rum.


Nere vid poolbaren.


Mira har grekiska färger på sig.


Mormor och Mira.

Nästa dag.

Mira vandrar runt på stranden.

Nästa dag.


När vi bilade uppe i bergen.


Mira och mormor roade sig med att lyssna på musik.


Sedan tog vi det lugnt vid poolen.


Färdiga inför kvällen.


Mira får glass från mormor.


Jag och pappa!


Trötta.

Nästa dag


Promenerar till staden.


Syster och Mira


Prinsessa!


Jag och Mira pussas :)


Trötta men glada ändå :)


Nästa dag.


Påväg till stranden på morgonen.


Sööt!


Blev poolen istället, plask plask.

Nästa dag


Jag och Mira har kul. haha


Ner till poolen igen!!


Mira med sin nya båt!


Sista dagen i poolen.



Kvällsfin.


Sista kvällen vid strandbaren.


Sista dagen på morgonen innan vi åkte! TITTA PÅ MIG!

Sådär!

Vi var ju även i knossos men tänkte visa bilder på det i ett annat inlägg.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh gud så fina bilder, och så avundsjuk man blir! :D

2011-06-01 @ 18:42:13
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-01 @ 19:01:05
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-01 @ 19:25:25
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vilka fina bilder :)! Hur länge var ni borta?

2011-06-01 @ 20:58:29
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0