Kungsmässan fest igår

Hej, nu vaknade jag. Haha nää. Har vart full rulle hela dagen. Nästan..

Igår var det ganska så lyckat i alla fall. Hade jääätte kul.

Det började med att jag och Andreas tog bussen ner till kungsmässan och vi var där vid kvart över sju. Då var det långbord uppdukat, så vid halv åtta satte vi oss ner. Vi satt alla kickstjejer tillsammans. Två kunde inte komma, en försvann och två drack ingenting. Så det var jag, Frippan, Kanya och Emelie som dansade och hade kul in i det sista.

Men jag kommer till det sedan. Det blev en välkomstdrink, matbuffé och Daniel Lemma på scen. Trevligt! Efter det var det bara att dricka så mycket som möjligt, jaa nästan, man fick ett glas vin också sedan fick vi köpa. Och då byttes Daniel Lemma ut mot Kitty Jutbring, som ni säkert vet vem det är. Hon var i alla fall DJ.

En grym tjej som målade ansiktsmålningar var där och målade också, skit kul! Jag hann inte bli målad innan hon gick hem :(

Först ut på dansgolvet...vem var det?! Jag, såklart, följt av Kanya, Frippan och Emelie. Tillslut var det bara vi som dansade?! Och alla hade typ gått hem. Det var väll ett tag som det var ganska många uppe och dansade men det slutade med att jag och Kanya dansade på scenen. Sen stängde de ner. haha. Vi stod ute och tjatade, jag fick köra SEGWAY full. Fick panik ett tag för jag trodde att den skulle köra över mig innan jag gick upp på den, för den backade mot mig. Jaa..svårt att förklara för er som inte kört en segway, och det är inte jätte många :)

Men jag lyckades till slut. Efter massa tjat gick vi vidare till Harrys, som öppnade igår i Kungsbacka. Riktigt snyggt där inne, men vi stannade bara och dansade några låtar sedan drog vi hem. Just det, det var bara jag, Andreas och Emil kvar då. De andra hade blivit hämtade vid kungsmässan efter att de stängde.

Jag och Andreas gick hem i regnet, stannade till på statoil och köpte en macka :D

Här har ni lite bilder! Men bara från min telefon...De hade en fotograf på plats och jag troooor att jag var med på 80 procent av alla kort...ÅNGEST. Haha. Folk tog kort på mig när jag trodde jag skulle bli påkörd av mig själv av segwayen också... taskigt!! :)


Väntar på bussen. Ser jätte glad ut :)


Fina Andreas.


Snyggingarna Frippan och Emelie.


Emil och Andreas blev ansiktsmålade!! Jag skulle göra en påfågel över hela pannan juuu..


Mörk bild på mig, Andreas och Emelie


Nu börjar det roliga..


Ser ni vad tomt det är på "dansgolvet"?! Bara Kanya och Emelie!


Kanya och Daniel som jobbade!

OKEJ. NU BLIR DET LITE SJUKT HÄR. SÅHÄR KUL HAR MAN NÄR MAN ÄR SJÄLV I ETT NERSLÄCKT VARUHUS. VARNING FÖR STARKA BILDER. EN I ALLA FALL, HAHAHAHA


Jihooo




Ja det gick inte att vända på kortet eftersom jag laddade upp det med mob.

Här kommer den... herregud tänk att jag lägger upp det här!


HAHAHA, porrstärna.



Nu draaar vi!


Statoil!

När vi kom hem tvättade jag av mig, sprang in till sängen och gosade ner mig. Sen började jag skrika "NEEEEJ, SLUTA SNURRA". Fick panik för att det snurrade så mycket. Men sedan sov jag så gott sååå :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter som om ni haft riktigt kul, att det ser ut som det också :D

superfina bilder, älskar klänningen du har på dig ;)

2011-06-19 @ 12:15:08
Postat av: Mikaela

Haha ja vi hade jätte kul! :) Tack!

2011-06-19 @ 14:47:50
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0