Lek och buslandet

Japp här var vi nyss. Jag, Mira, Andreas, mamma och pappa! Mamma och pappa skulle ändå åka till backaplan så vi följde med och tog en tripp till buslandet med Mira.

Vuxna gick in gratis, men barn från 1 år fick betala 120 spänn. Men eftersom Mira är så mini så sade jag att hon var 11 månader och alla gick in gratis :D Perfekt ju.

Mira älskade bollhavet och ett annat rum med massa bollar. Det andra var inte så roligt. Men det var en avdelning för små barn 0-3 år, och när Mira sitter i bollhavet kommer några cp barn och hoppar i de var säkert 7-8 år gammla, en höll på att hoppa på Mira, hon är ju så liten så man ser ju inte hela henne. Gud vad arga vi blev.. "ÄR NI TRE ÅR ELLER?!?! NÄÄ DÅ SKA NI INTE VARA HÄR". Rätt ska vara rätt.


Jag och Mira åker rutschkana :)


BOLLHAVET


ANDRA RUMMET FULLT MED SMÅ BOLLAR.






Ramlade runt där inne :)



Nu är vi hemma och jag ska ta mig ett varmt och skönt bad nu. Trött och fortfarande ingen känsel i min tå efter torsdagens bravader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0