Lunch på stan

Nu är vi hemma igen efter en mysig lunch med Tania och Amelia. Åå så söt den lilla är, ganska exakt lika stor som Mira, lite rundare än min lilla thaipinne. Satt ute i det fina vädret och åt, så vaaarmt och skönt!

Nu är vi som sagt hemma och all luft bara pyste ur mig när vi klev in genom lägenheten. Ja inte sån luft. Utan ORKEN. Jag orkar inte städa och fixa, känns som man alltid gör det, fast vi är ju ute och ränner ganska mycket med.

Jag ska inte klaga men jag gör det ändå, det är tråkigt!!! Det är tråkigt att inte få som man vill, det är tråkigt att inte få allt serverat, det är tråkigt att pengar är pengar. Så nu har jag klagat lite.




Miras sköna stil.




Mira och Amelia.


Tania och Amelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0