Midsommar

Heej. Inte skrivit här på två dagar. Har inte orkat.

Midsommar var mysig. Och solen tittade fram lite då och då. Mira fick dansat runt midsommarstången med mormor :) Jag stod mest och tittade på och tog massa kort. Väntade på Maria och Julia som skulle komma och dansa med oss, men Julia sov så de missade precis dansen!

Sedan blev det korv och lotter, vann inte ett piss. Men åt en korv gjorde jag.

Och sen fick Mira och Julia busa hemma i huset och vi dukade fram midsommarmaten, gott gott gott. Klockan blev mycket och Julia skulle hem och sova och Mira skulle lägga sig hon med. Vi stannade över i Åsa och jag kom hem idag. Andreas åkte igår, han tycker det är så tråkigt i Åsa. Vill bara hem till sin dator.

Igår var jag dålig, kände mig febrig hade huvudvärk och ont i halsen. Så jag vilade hela dagen. Idag mår jag bättre! Precis ätit linssoppa. Det är gott det.

Men jag har fortfarande inte hittat mitt usb minne, nu är det borta på riktigt!! Och jag orkar inte ladda upp via mobilen. Måste ju som sagt bläddra förbi 2000 bilder innan jag kan ladda upp EN bild, och det tar sin tid. Men jag har massa fina bilder. Visar dem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0