Mira 15 månader

Jaaa. Är fortfarande i Åsa. Har ju vart på bvc i morse.

Men igår i alla fall, då blåste vi ur hela min dator, ja den jag skriver på nu. Så den är inte lika seg som den var innan. Mira busade med Ninni och med sina kastruller som hon fick av farmor igår. Köpte även regnkläder och stövlar till henne!!! Såå söta. Måste visa sedan.

I natt sov jag och Mira i mitt gamla rum och hon vaknade VARJE JÄKLA TIMME. Åå vad trött jag var. Men men..

Hos bvc gick det bra. Följer sin kurva utmärkt, väger 8,8 och är 77 cm lång. :) Och exakt 15 månader idag!! Men de så ett märke i pannan som såg lite märkligt ut, efter ett bett var det. Mygga eller något. Så de ville kolla upp det. Klockan 10.45 fick vi en tid hos läkaren. Så vi åkte ner igen men det var ingen fara alls.

Nu sover Mira, hade jag också velat göra. Men får passa på att surfa lite under denna tiden. Min lilla söta lugna fina tjej har ju förvandlats till mitt lilla söta hysteriska monster.

Snart ska vi gå hem till farmor och fika, mys! Sen ska jag hämta ut två paket hemma i Kungsbacka och sedan hoppas på att Andreas kommer hem i tid så jag kan träna för en gång skull!!!

Laddar upp bilder senare!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?

2011-06-14 @ 12:00:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0