Mira bira bus

Har inte orkat skriva tidigare!

Men idag har i alla fall jag och Mira mött upp syster i Kungsbacka. Där sprang vi lite ärenden och åt lunch tillsammans. Jag fick köpt lite bastoppar till mig själv!

Sedan köpte jag biljetter till Kungsmässan partyt som är nästa torsdag, kul!!! Mira har vart på dåligt humör idag. Och bushumör. Hon smäller ju i sitt lilla huvud heeela tiden också. Fått ett till blåmärke till i pannan nu. Lillan.

Sedan drog jag och jobbade på gymet, som jag alltid gör på torsdagar. Och sedan kom jag hem till en serverad tacomiddag! Trevligt.

Nu sitter jag och syster och tittar på "The City". Men ska nog krypa ner bredvid mitt busfrö som ligger och sover i min och Andreas säng. Helt själv faktiskt. Varför kan hon inte sova i sin egna säng?!

I morgon ska vi snabbt in till mässan igen för att titta efter present till mamma som fyller år på lördag. Får se vad vi hittar. Och nästa vecka är heelt fullbokad!! Nästan..


Mira hade jätte kul idag.. inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0