Natten

Stört. Återigen försvinner mitt inlägg som jag skriver. Sen när jag ska göra ett andra försök startar datorn om sig för att installera updateringar? Märkligt.

I alla fall, det har varit en LÅNG natt. Låg och stirrade till klockan 02.00 i natt. Trött idag med andra ord. Jag kunde bara inte sova. Vet inte varför. Sen skrämde jag upp mig själv och började tänka att det fanns massa spöken runt om i rummet. Tänker typ "vänder jag mig om nu kommer det stå en liten flicka med mörkt långt hår bredvid sängen och bara glo". Usch. Har fått för mig att det spökar här. Har hänt lite otäcka saker här de senaste två dagarna.


Jaja. Jag och Mira är påklädda och redo att lämna lägenheten. För gott. Haaaa, nää. Vi ska ner till Åsa igen. Mira älskar att vara där nere, busa med Ninni och gosa med mormor. Leka i hennes pool och med alla stenar som finns där.

Vi skulle kanske ta en tripp in till Göteborg idag, men vi får se hur det blir med det. Vi börjar med Åsa.


Men det är ju EEEn timme kvar tills nästa buss går. Segt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0