Natten

Jaa..hur gick natten nu då?

Först fick jag sitta i EN OCH EN HALV TIMME med Mira bredvid hennes säng. Bara sitta lugn och sjunga lite. Inte bli arg eller irreterad om hon inte vill sova. Precis när hon slöt ögonen börjar barnen på övervåningen att skrika och kasta saker i golvet. F-n vad irreterad jag blev..

Men efter ett tag somnade hon och jag och Andreas kunde sitta i lugn och ro i soffan och titta på film! Men sedan vaknade hon till lite snabbt men somnade om. Så vi lade oss i våran säng och tittade på en annan film. Skräckfilm såklart. Efter den somnade vi. Då vaknar jag plötsligt av att jag hör Mira gråta.

Jag väcker Andreas för att jag inte vågar gå upp själv i mörkret efter skräckfilmerna vi såg. Så han gick upp och jag med. Men hon ville bara ha vatten sedan somnade hon igen.

MEN. Sen vaknade hon igen! Och skreeek. Då väckte jag Andreas igen och bad honom hämta henne. Så han bar in henne och hon somnade gott mellan oss.

Ja vad ska man säga... vi får göra ett nytt försök idag. Och inte titta på skräckfilmer.

Ska ju till gynekologen idag! Alltid trevligt. Ska ta massa kort, jag lovar. Ska be gynekologen ta massa kort under undersökningen. Är väl kul? Så ni får se mitt underliv också.

Sedan får vi se om jag hinner träna...beror på när Andreas kommer hem..måste tydligen jobba över hela veckan....


gammal bild. Men hon är SÅ söt. Är helt galen i min bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0