Ny dator!

HEEEEEEJ. Vad jag är glad nu!! Sitter och skriver på en helt ny bärbardator, stoooor och fin. Ha äntligen så slipper jag min gamla krångliga störda dator. Jag har FÅTT denna. FÅTT. Gratis! Pappa sade att han hade en sak till mig. Kom ut i bilen och såg en HP KARTONG. Världens bästa, snällaste pappa, jaa det har man allt.


Nu kan jag ju till och med blogga på jobbet, haha not. Kanske?


Idag har jag och Mira haft en trevlig dag i Kungsbacka med Maria och Julia. Vi har ätit lunch, gått runt i butiker och letat efter en klänning till Maria som hon ska ha på sig på ett bröllop hon ska på. Och till slut hittade vi en jättefin långklänning. Fanns EN kvar, så det var ett riktigt bra köp. Riktigt snygg.

Mira och Julia fick springa runt tillsammans i Kungsmässan, de kramades ena sekunden och slogs andra. haha. De är så söta tillsammans. De fattar ju inte att man kan leka tillsammans. Men det kommer!

Farmor ringde nyss så det blir nog en fika med henne i morgon :)


Busungarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0