Puss

Vaknade upp av en puss på låret av Mira. Hon är ju SÅ söt. Sen ska hon pussas hela tiden. Sitter vid köksbordet och skriver på min nya dator nu igen, haha..åå känns så skönt. Underbart.

Ska typ bli 15 grader och svart himmel på midsommar, kul. Men så länge det inte blåser storm eller regnar så är det ju okej. Midsommar brukar det ju aldrig vara fint väder på ändå.

Idag blir det nog som sagt Kungsmässan igen. Är ju alltid där, men vad ska man göra?! Det ända som finns i Kungsbacka..nästan.

Ska gå in och titta på biljetter till Stockholm nu med. Eller jag väntar nog med det.. kanske åker upp i Augusti, jag jobbar ju då, men har inte fått mitt schema än såå.. Annars tänkte jag kanske helgen den 15:e Juli..men.. njae vet inte. Vi får se. Älskar Stockholm, så mysig stad. Och nu kommer Mira gilla att gå på skansen med.

Fast det är ju inte jätte mycket att se på skansen, men som sagt. Mysigt.

Nu har Mira vält ner alla cdskivor igen. Kul. Ska gå och plocka upp det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0