skit

Detta är ju sinnessjukt. Det går inte att ladda in bilder. Har lyckats ladda upp EN bild under TVÅ TIMMAR. Vad är det för cp skit!? Å vad trött jag blir.

Men ska fortsätta försöka...


Idag vet jag inte vad jag och Mira ska hitta på. Enformigt och tråkigt att bara sitta hemma, men går vi ner på stan blir det alltid shopping och det är inte bra just nu...

Igår till middag blev det mozzarella och basilika fyllda kycklingfiléer, med svamp och ris. Det var gott. Alltid kul att prova sig fram med mat. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt..

Funderar på att träna idag med. Blev ingen Zumba igår då hon var sjuk, men alla var ju redan på plats så de ersatte Zumban med dans. Skit jobbigt men helt okej. Zumba är roligare. Efter det var det core. Känner bara av lite träningsvärk men det kommer nog i morgon.

Mira somnade förresten tillslut i sin säng med vaknade vid halv 12 i natt och ville inte vara kvar i sin säng..


Jaja nu ska jag återgå till bilduppladdningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0