Sommarfest

Usch tittar på "the ring" nu. Jag och syster. Andreas och Mira sover. Vågar knappt titta nu i slutet. Usch usch usch.

Har träningsvärk efter kinectet också, spelade lite idag och jag är GRYM på boxningen. Slog datorn på proffessional!

Men i alla fall, har vart på jobbet och fått handlat dagkräm!! Äntligen, älskade Clarins dagkräm. Och sedan har Mira vart på sommarfesten som var avslutningen för alla dagisbarn.
Där sprang hon runt och fram till alla barnen och ville krama dem. Men Mira var minst av alla som var där. I storlek alltså. Min mini!!
Sedan fick vi tårta och det blev fiskedamm med popcorn.

I morgon är det PARTY!!

Här är lite bilder: Hann inte ta några bilder på henne med regnkläderna men jag gör det i morgon!


Mira är redo för att gå på fest.


Leker inne på dagiset, alla andra var ute.


Det roligaste var att sitta i sanden och leka med den.


Inne och leker igen!


Hemma och dödstrött efter full rulle hela dagen.


Eftersom jag inte hade så många bilder så får ni se morgondagens outfit i en dålig bild. Mer bilder i morgon :)


Visst är skorna och klänningen fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0