Söndagstorsdag

Igår väntade jag på att Andreas skulle komma hem. Det tog sån tid. Men firmabilen som han körde från Halmstad pajade på motorvägen tre gånger!! Den bara lade av mitt på vägen. Fy fan. Jag hade fått panik och dött.

Men det gick ju bra tillslut. Hem kom han :) Och mat hade han med sig, vad säger jag inte. Alldeles för onyttigt med mcdonalds.

Sedan tittade vi på en skräckfilm på kvällen, som vanligt. Dock var detta ingen skräck enligt min genre. Slakt film typ. Skär av fötter och drar loss skinnet typ. Inte alls läskigt. Bara lite äckligt.

Idag ska vi ju in till Götet, jag, Mira och Andreas. Tänkte promenera runt och sedan ta oss till slottskogen. Sätta oss på något mysigt fik också. Bara ta det lugnt. Meen just nu är det mulet..men det ska tydligen bli sol senare. Så vi får väl hoppas på det!

Glömde ladda upp denna härlig bild från Kreta igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0