Sooool och bad

Underbara jävla soldag!

Mira övernattade hos mormor och morfar igår. Så jag och Andreas började titta på en film vid halv elva tiden men orkade inte titta mer vid elva. Så vi stängde av och gick och lade oss. När vaknade vi? KLOCKAN 11. Av att telefonen ringer. Herregud. Det var inte igår jag sov så länge. Men skönt var det.

Mira kom hem vid halv tolv redan, (därför telefonen ringde), så vi beslutade oss för att ta oss ner till stan i det fina vädret, sätta oss på en uteservering och äta någon god lunch. Och det gjorde vi. Sedan promenerade vi längs ån i Kungsbacka, och det är faktiskt riktigt fint på sommaren!

Sen åkte vi hem igen, jag packade Miras väska med badgrejer och jag och mini åkte ner till Åsa. Där badade hon i sin pool och jag solade! Pappa och en vän till familjen drog ner och bastade. Då passade jag på att överraska min kära pappa lite. Det har legat världens största hög med ved på våran trädgårn, nedanför en slänt. Och det har inte funnits tid eller lust att dra all denna ved med en skottkärra till ett litet skjul som vi har på framsidan. Så jag beslöt mig för att göra detta.

Fy fasen vilken tid det tog. Pappa han ju komma hem när jag var halvklar. Men jag fixade det. Nu har jag blåsor på handflatorna... :( Men jag jobbade i bara bikini så träning och färg fick jag :D Och min pappa blev glad.

Här är lite bilder: Dock inte från mitt jobb.

Mira åker runt i sin båt!


Har fyllt en hel del med varmvatten så det är riktigt skönt i poolen :)


Celluliter på rumpan!!! Men söt är den :)


Oj oj oj vad jag posar. Inte fel att jobba i detta faktiskt.


I morgon bär det av till Åsa igen för mer sol och bad. Sedan får vi massa gäster! Trevligt. Nu har vi också en gäst hemma i Kungsbacka, Emil är på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0